مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی
تحقیق, تعالی, دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل پوسچرال, سازمانی, کنترل, کیفیت, مبانی, مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی, نظری, وپیشی, وپیشینه, ومدل

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 22 صفحه
 قسمتی از متن word (..docx) :  
‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی‏فصل دوم. ادبیات تحقیق‏ 10‏2-1‏- ‏مقدمه‏ 11‏2-2‏- ‏مدل پيشرفته مديريت كيفيت جامع‏ 11‏2-3- ‏گروه كنترل كيفيت (QCC)‏ 12‏2-4- ‏تاريخچه جوايز كيفيت در ايران‏ 13‏2-5- ‏تاريخچه EFQM‏ ‏ 14‏2-6- ‏تاریخچه مدل تعالی در جهان‏ 15‏2-7- ‏تعاریف تعالی‏ 18‏2-8- ‏مزايا مدل تعالي سازماني‏ 19‏2-9- ‏نقاط ضعف مدلEFQM‏ 20‏2-10- ‏جایزه ملی کیفیت ایران INQA‏ 21‏2-11- ‏آشنايي با تعالي سازماني‏ 21‏ ‏2-12- ‏اهداف مدل سرآمدي EFQM‏ ‏ 21‏2-13- ‏نمايي از مدل EFQM‏ ‏ 22‏2-14- ‏معيارهاي تعالي سازماني مدل EFQM‏ 22‏2-15- ‏دلایل انتخاب مدل تعالی در ایران‏ 26‏2-16-‏ پیشینه تحقیق‏ 27‏2‏-1‏- ‏مقدمه‏دکتر حیدر امیران عضو هئیت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر عامل شرکت مشاورین کیفیت ساز،در مقدمه کتاب راهنمایی گام به گام سرآمدی سازمانی بر اساس مدل های EFQM/INQA‏ می گوید:‏وقتی به حرکت های کیفیت خواهی در ایران نگاه می کنیم ،پی می بریم که ما در زمینه مفاهیم کیفیت یک قصور بزرگ داشته ایم و آن اینکه متاسفانه اقدامی برای بومی کردن مفاهیم عمدتا وارداتی کیفیت (که صد البته ضروری و لازم هم هستند) نکرده ایم و این خلائی بسیار بزرگ است که هر روز عمق آن بیشتر و بیشتر می شود .