تحقیق در مورد عيب يابي پرايد انژكتوري

تحقیق در مورد عيب يابي پرايد انژكتوري
انژكتوري, پرايد, تحقیق, تحقیق در مورد عيب يابي پرايد انژكتوري, دانلود تحقیق در مورد عيب يابي پرايد انژكتوري, عيب, عيب يابي پرايد انژكتوري, مورد, يابي

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد عيب يابي پرايد انژكتوري
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 31 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏1‏2-1 مقدمه ‏پروژه ای که در پیش رو دارید به منظور راهنمایی دانشجویان و کسانی که علاقه به تعمیرات خودروی پراید مجهز به سیستم انژکتور جدید ( JOHNSON CONTCOLS‏ ) ‏دارند ‏تهیه و تدوین گردیده است.‏ ‏امید است که دانشجویان عزیز با مطالعه دقیق این پروژه ضمن آشنایی با سیستم سوخت‏‌‏رسانی جدید و اجزاء آن با نحوه عیب‏‌‏یابی صحیح قطعات نیز آشنا شده و روش‏‌‏هاي‏ عیب‏‌‏یابی خود را با دستورات ارائه شده در این پروژه هماهنگ کرده تا علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، رشد کیفی در کلیه زمینه‏‌‏ها حاصل گردد.‏2-2 آموخته‏‌‏هاي تئوري‏ ‏آنچه در اين دوره‏‌‏ي كارآموزي آموخته شد را مي‏‌‏توان به دو دسته‏‌‏ي مطالب تئوري و عملي تقسيم نمود.‏2-2-1 تفاوت ها و مزیت های سیستم سوخت رسانی انژکتوری نسبت به سیستم سوخت رسانی کاربراتوری‏توزیع سوخت به اندازه لازم به کلیه سیلندرها :‏به علت اینکه در سیستم‏‌‏های کاربراتوری، کاربراتور در وسط مانیفولد هوای ورودی قرار دارد، سوخت به طور یکنواخت به همه سیلندرها نمی‏‌‏رسد. ولی در سیستم‏‌‏های انژکتوری سوخت لازم برای هر سیلندر بطور مجزا توسط سوزن‏‌‏های انژکتور پشت سوپاپ ورودی آماده تحویل است. در ضمن در سیستم انژکتوری مشکل تغل‏ي‏ظ سوخت در داخل سیلندر وجود ندارد.‏خام سوزی کمتر در سیستم انژکتوری ( آلودگی کمتر ) :‏به علت آنکه ارسال سوخت اندازه‏‌‏گیری و بسته به شرایط مختلف کارکرد موتور، به سیلندرها ارسال می‏‌‏گردد، گازهای خروجی ( Co – HC – NOX‏ ‏) به حداقل می‏‌‏رسد.‏راندمان حجمی موتور زیادتر است :‏در سیستم‏‌‏های کاربراتور، گلوگاه ‏يا ‏ونتوری باعث می‏‌‏شود هوا به خوبی وارد کاربراتور نشود اما در سیستم انژکتوری هوا به مقدار لازم موجود است.‏ارتفاع کوتاه‏‌‏تر موتور:‏به علت حذف کاربراتور ارتفاع موتور کوتاه‏‌‏تر شده است.‏نیاز به سیستم کنترل حرارت مانیفولد نمی‏‌‏باشد: