تحقیق در مورد تعلیم و تربیت متن اصلی با ترجمه 20 ص

تحقیق در مورد تعلیم و تربیت متن اصلی با ترجمه 20 ص
20, اصلی, با, تحقیق, تحقیق در مورد تعلیم و تربیت متن اصلی با ترجمه 20 ص, تربیت, ترجمه, تعلیم, تعلیم و تربیت متن اصلی با ترجمه 20 ص, دانلود تحقیق در مورد تعلیم و تربیت متن اصلی با ترجمه 20 ص, ص, متن, مورد, و

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تعلیم و تربیت متن اصلی با ترجمه 20 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 13 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏چکیده:‏ استدلال من اين است كه مفهوم مدرن خود انساني (human self)‏ يا سوژه فاعل شناسا (subject)‏ نمي‌تواند به سادگي و به شكل پست مدرنيستي رد شود، چرا كه از جمله شرايط طرح پرسش‌هاي از حيث انساني مهم پيرامون معناداري (يا بي معنايي) زندگي، حاجت به نگريستن به زندگي فردي به مثابه روايتي منسجم و داراي آغاز و پايان (مرگ) است. چنين پرسش‌هايي مسائل محوري انساني‌شناسي فلسفي هستند. به هر حال نه تنها شيوه‌هاي مدرن معنابخشي به زندگي مثل حكايت خطي در متون ادبي، بلكه شيوه‌هاي ماقبل مدرن مثل تراژدي نيز، بايد به طور جدي در طرح اين مسائل اخذ شوند. سنت پراگماتيستي جايز دانسته كه با اين تكثر چارچوب‌ها، جهان و زندگي مان را بر حسب هر كدام از آنها كه توانستيم. تفسير كرده و به مثابه بخشي از آن چارچوب بسازيم. نتيجه اين كه پراگماتيسم بالقوه توانايي دارد كه هم تعدد چنين چارچوب‌هاي تفسيري (يعني چارچوب‌‌هاي ماقبل مدرن، مدرن و پست مدرن) و هم الزام به ارزيابي و سنجش هنجارين اين چارچوب‌ها را لحاظ كند. ما به هيچ وجه جايز نمي‌دانيم كه هيچ يك از منابع ماقبل مدرن معناي انسان (مانند طالع بيني) جدي گرفته شود. اجتناب از نسبي‌گرايي، ادعايي مهم براي پراگماتيست است.